söndag 17 februari 2013

Yellow mellow

Söndag, långfrukost och ingen lust alls med måsten. Varför göra något idag som jag kan göra ikväll? Eller imorgon?



Ska nog lägga mig i soffan och läsa och lyssna på skön musik istället. I något skede känns det nog rätt sen att ta itu med måstena. Hoppas jag :)



Skön söndag till er!


Ps: Löparen och ljuset på bordet är från H&M Home. Tidningen är Fleur Créatif. Inhandlade på teaterresa till Helsingfors med kompisarna. Vi hade hur roligt som helst. Och Kristina från Duvemåla var alldeles underbar. Speciellt scenografin. Och jag har Koskenlaskijaost på smörgåsen. Bara utifall att någon undrar.

5 kommentarer:

Susanna/Huvikumpu Living sa...

Skön söndag till dig också! Härligt med gult :)

alegni sa...

Jag märker att jag gillar gult mer och mer... och det beror förstås på alla bloggar och instagrambilder jag ser. Så lättpåverkad är jag.
Skön söndag!

StrandviksVillan sa...

Gult är fint hos andra - själv kan jag vara utan, om det inte gäller små doser förstås.
Här har vi också mest latat oss idag så A sa: åååh vilken skön dag!

Ha det bra!

Drömgården sa...

Va vårigt å fint med det gula!

Jag kommer antagligen inte alls ti skolan denna vecka. men om ni vill att jag är med och planerar så kan vi ta upp chatten (imoron ska ja ti hvc på förmiddan) är anträffbar hemmifrån båda dagarna!

Unknown sa...

Den tidningen kunde jag gott tänka mig att få i postlådan :) mer inspirerande för binderier finns inte.