torsdag 31 januari 2013

Längtar till grönska

Det är nog vädret som gör det, men oj! vad jag längtar till sommaren just nu! Mitt i allt har jag sån motivationsbrist att det krävs en enorm kraftansträngning för att få något gjort. Receptet jag skriver ut åt mig själv är att pyssla om mig själv och mitt hem och umgås med folk jag tycker om.


Och längta lite grann till grönskan...
Tusen tack för alla positiva kommentarer på förra inlägget! En av näverkrukorna har jag inne i vardagsrummet nu, som ni ser på bilderna.




Nej hörni, här ska det till lite Hallelujah för att ta mig igenom arbetsdagen! Ha det fint :)
Somehow everything's gonna fall right into place
If we only had a way to make it all fall faster every day
If only time flew like a dove
Well God, make it fly faster than I'm falling in love
- Paramore -




Tog jag kanske i lite väl mycket med grönskan på bilderna...?

8 kommentarer:

Jojo sa...

nej, det var riktigt lagom och fint, passligt när man längtar efter våren. Du som är duktig, kunde du inte göra steg för steg på nåt arrangemang, för oss (jag) som inte kan?
Ha en fin dag!

X sa...

Otroligt fint, jag gillar den gröna grönskan! Det lyser vår... och gulliga jycken ser oxå ut till att trivas;) Ha en fin kväll!

Kram Lussan

StrandviksVillan sa...

Takdroppet gjorde att jag också fick vårkänslor och längtan häromdan.
Imponerad av murgrönebollen!! Den är verkligen härlig. Liksom supersöta Snövit!

På tal om att umgås, måste ta och skicka dig ett meddelande ;)

Anonym sa...

Alla längtar efter våren o sommaren !! Speciellt nu när det bara regnar..häldre har jag det kallt så där -10-12 grader o mycket mycket snö än så här grådasgigt.
Fina söta Snövit har fått en ny dräkt <3 superfin!
-pudervippa-

Sabina sa...

Vad fint det ser ut med en liten grön oas där i hörnet!
Ja man längtar verkligen efter sommaren nu. Skönt med helg iaf, bara en arbetsdag kvar.

kram Sabina

alegni sa...

Har man inte längtat till våren förr, börjar man definitivt göra det efter att ha sett dessa bilder! Grönt är skönt!
Tänkte redan anmäla mig till den där porträttfotokursen just, men funderar ännu...
Trevlig helg!

Drömgården sa...

Absolut inte! Det var jättefint! :) Här längtas det också... Har avverkat mina två första dagar på plantskolan nu, å där växer längtan ska jag säga!! Vi ses på onsdag!

Annika Christensen sa...

Ja man längtar efter grönt och sådant som doftar. Fin blogg du har.
Annika