måndag 26 maj 2014

Ett bokmärke

Narcissernas tid är snart förbi, men till morsdag virkade jag en evighetsnarciss till mamma. Mönstret till blomman hittade jag hos Annie's Granny efter att ha sett ett jättefint bokmärke på Etsy.



I väntan på att sommaren ska komma tillbaka håller jag tummarna för att de känsligaste plantorna i växthuset ska klara sig. Gör punktinsatser i trädgården. Fixar med viktiga papper. Äter rabarber. Och så läser jag lite extra. Jag har äntligen fått sticka nosen i Locke Lamoras senaste äventyr. Historien om gentlemannatjyvarna som lurar byxorna av de mäktigaste och vars svordomar närmast liknar poesi. Om man nu kan säga så.



3 kommentarer:

Susanna/Huvikumpu Living sa...

Onpa tosi kiva kirjanmerkki, ihanan kesäinen :) Mukavaa päivää <3

Alegningela sa...

Åh, vilken söt en!

Anonym sa...

JÄttefint! Bra idé!