måndag 2 december 2013

Marknadsstämning

Julmarknadsdagen igår var en trevlig erfarenhet. Vädret var fint halva dagen, innan snöstormen så småningom började blåsa upp. Människorna var trevliga, och mina kransar, hjärtan, stjärnor och granar gick åt i lagom takt. Lasten var betydligt lättare då jag åkte hem på kvällen! :)


Här står jag inbyltad i sköna stickade tröjan och tomteluvan. Frysa behövde jag inte göra på hela dagen.



Jag tror det blir mer och mer besökare för varje år på Stundars julmarknad. En del saker, som hjärtanen här ovanför, hade jag nog behövt ha mer av. Nedanför ser ni marknaden ur mitt perspektiv.






Tack till alla kunder och andra som höll mig sällskap! Jag tror minsann att jag gör om det här nästa år!

-Nina-

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och mamma var där,vi gick förbi men feg som jag var vågade jag inte säga hej. Fina grejer du hade till salu i varjefall. :)

StrandviksVillan sa...

Det var ett riktigt fint bord du hade fått till! Klart du ska göra om det nästa år!!

Äsch, undrar hur många som inte vågade hälsa, liksom Christina?

Fin fortsättning på veckan!

Liljas Corner sa...

Men Christina, jag som är så snäll :) Men jag vet, jag är lite sån själv också. Men nästa gång måst du säga hej! ;)

Och tack!

Livet på Vestergård sa...

Stundars är ju verkligen ett mysigt ställe att ha julmarknad på. Så bra att affärerna gick bra för dig !

Drömgården sa...

Oj! Önskar att jag hade tagit mig tid att komma till Stundars! Ser härligt ut. Jättefint framdukat av helt underbara hantverk har du! Förstår att det gick åt! älskar enkelheten i lärk-stjärnan!

/Kitty

Lyckoslanten sa...

Det harmar mig så att jag inte kunde komma dit i söndags! Det blev helt enkelt för mycket program och en bil för litet. Jag skulle ha varit en god kund hos dig! ;o)
Gillar hur du skriver så professionellt om lavarna i förra inlägget! ♥

klipposfia sa...

underbart fina saker du gjort! hoppas du är stolt över ditt hantverk!

hanna drake sa...

hej! har du någon mossgran kvar? ångrar så att ja inte köpte en! var i Österbotten finns du förresten?

Liljas Corner sa...

Hej Hanna! Nej, de är tyvärr slut allihop... Synd! Kanske nästa jul :)
Jag finns annars i Tölby.