lördag 9 november 2013

Stjärnor och kanelsmuttar

Den här lördagen har gått i pysslandets tecken. Stjärnor av lärkträdskvistar har kommit till på löpande band. Under tiden smakade jag på Kanelsmutten och Pepparkakskolan som jag vann i Susannas utlottning på hennes blogg Huvikumpu Living. Det var gott. Mycket kanelsmak. Väldigt sött. Produkterna är från Quriosa Interior i Jungsund.




Jag håller på att byta dator, så jag har inte alla mina vanliga program installerade ännu. Därför ser inlägget inte ut riktigt som det brukar. Då det kommer till datorer vore det så skönt om det bara funkade, utan att man behövde göra någon insats...

Jag märker att jag är trött och har svårt med orden, så nu ska vi gå i bastun och inte göra så mycket mer idag. Imorgon blir det farsdagsfirande. Gissar att det blir fler godsaker då...

-Nina -

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jag ska byta dator jag också, ser egentligen mest fram mot slutresultatet. Vägen dit är inte kul, när allt ska installeras om och köras in...

Susanna/Huvikumpu Living sa...

Kivaa että Glögi maistui hyvälle, täytyy itsekkin ehkä ostaa sitä tai jotain muuta hieman erilaista glögiä!

Christina sa...

Det är alltid roligt att pyssla med såna saker. :)