tisdag 31 januari 2012

Mitt januari


* planerat det kommande året * fotograferat med stativ * läst * gjort blomsterarrangemang * tejpat med washi tape * romrussinparfait och eggnog med vännerna * hamburger- och filmkväll med syster * gjort vinterfint hemma * städat arbetsrummet * bläddrat i trädgårdsböcker och -tidningar * sytt * sett snön falla ute *

Mitt Januari


Januaris soundtracks:
Bjurö klubb med Laleh
(Han sa: Jag är en blåval, jag ta ta dig härifrån, för vad ska det bli av dig?)
Svalkar vinden med Den svenska björnstammen
(Svalkar vindar värmer solen, Ser du något bakom molnen?)

En bra månad, trots allt.


5 kommentarer:

Anonym sa...

En bra tillbakablick, så man vet att det är trots allt allting bra med livet(fast ibland tror man helt nåt annat) Det där tror jag att jag ska börja med också;-)
Fina bilder igen<3
-pudervippa-

Gugis Pärlor sa...

Fint collage och tillbakablick på den gångna månaden! Snygg rum i förra inlägget också!

Kram Gugi

StrandviksVillan sa...

Wow! Så fint att reflektera över alla positiva saker i den helt vanliga vardagen! Tummen upp!

Jag gillar också Svalkar vinden :)

Galleri MochB sa...

Oj oj oj så fint pysselrum du har! Där kan man ju inte annat än bli inspirerad att börja på med ett och annat :O) Hur brett är rummet? Undrar om vi också kunde ha det sådär med en bordsskiva rätt ut?
Kram Mia

alegni sa...

så fräscht och fint kollage, nina! jag blir så glad av alla färger när jag kikar in här hos dig.