måndag 25 oktober 2010

Glimtar

Även om det är tyst här på bloggen så pågår det en hel del bakom kulisserna. Här är några glimtar.






Kommer jag att blogga om det som finns bakom dessa glimtar? Den som  lever får se... :)

Har haft alldeles för mycket aktiviteter på sistone för att hinna med bloggen, men efter denna vecka lättar det och jag ser fram emot mer bloggtid! Under tiden lämnar jag er besökare med sockersöta Miley och hennes The climb:


There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb



6 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Jag hoppas att du visar oss när dina projekt är klara. Det ser ju spännande ut!

alegni sa...

det var inte lite du har på gång. inte konstigt att du inte hinner med oss alls i höst ;)
hoppas du är tillbaka snart!

StrandviksVillan sa...

Ser intressant ut!
Fortsätt klättra! :)

Galleri MochB sa...

Ser riktigt spännande ut, så jag hoppas verkligen du visar dina kulissbilder :O)

Louise sa...

Verkar vara många intressanta projekt på gångs :)

Lyckoslanten sa...

Trevligt att kika in och se vad du sysslar med när du inte jobbar! Fin låt! :o)