torsdag 25 februari 2010

T G I T

Fredagar i all ära, men Thank God It's Thursday!

Jag börjar mer och mer uppskatta torsdagar. Kanske det beror på att jag äntligen får vara hemma efter tisdagens och onsdagens jumppor, volleybollar och zumbor (som iofs är jätteroligt). Kanske beror det på att det nästan är helg, men det man ska ha gjort före helgen hinner man ändå göra på fredagen. Kanske beror det på dagens strider med den struliga printern som åt mina papper samt det lååånga, tunga mötet på eftermiddagen. Kanske beror det på att Glee kommer i tv.

Hur som helst, torsdagar är najs. Undrar vad hundarna tycker?

Observera den viftande svansen!

Hundarna är nöjda så länge husse och matte är hemma och ger dem lite kärlek och några köttbullar. Leker kurragömma en stund, kastar bollen några gånger, har lite dragkamp för att sen ligga och mysa i soffan. Det är livet det säger Lilja och Snövit!


Med denna bild önskar jag er en hjärtlig helg!



PS: Va roligt att så många gillade vårt badrum! Det gör mig glad. Jag ska försöka återkomma till det med fler bilder, bl.a. av golvbrunnarna.

4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Jag uppskattar också torsdagar, fastän de för mig är veckans mest arbetsamma dag, det beror säkert på att man vet att fredagen är på kommande :)
Fina kläder på hundarna. Syr du dem själv ?
Ha det bra!

Galleri MochB sa...

Hundarna ser verkligen ut att gilla torsdagar också :O) Torsdagar för mej betyder städkväll, så hmmm kanske inte så värst kul, men å andra sidan kan jag ju njuta fullt ut på fredagen då istället :O)
kram Mia

alegni sa...

jag håller med, i synnerhet nu när jag har "stängt" på fredagar, som i stället är den dag i veckan då jag uträttar ärenden och städar hos mamma...
ha en hjärtlig helg du också! kram

mille sa...

Ja, jag håller med. Torsdagar är underbara, nästan som lill-lördag, som var onsdagar när man levde som student.
På torsdagar kan man vara upp länge, ta en glas vin om man vill, bjuda på middag, och springa på stan... för att sedan slappa i soffan heeeeela fredag kvällen :)
Trevlig helg på dig!