måndag 23 december 2013

God Jul

Det är dagen före julafton, och jag lyssnar på Maia Hirasawa och ringar in bilder i Impectas frökatalog. Jag känner mig lösryckt ur tiden och har inte riktigt förstått att det blir jul och nyår nu. Men det blir det ju, och jag ser fram emot samvaron, maten och den lediga tiden.



Jag ska fixa en sista liten julklapp och kanske dricka lite glögg till, så blir det nog jul här också. Och byta ut Maia mot julmusik.



Så God Jul önskar jag dig som kikar in! Hoppas den blir fin.



5 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!

Christina sa...

God Jul! :)

Vform sa...

Tack!
Och GOD JUL själv Nina!

Lyckoslanten sa...

Allt blir nog bra! En God och Fridfull Jul önskar jag dig och de dina! ♥

Högagärde sa...

Ha nu en lugn och skön fortsättning på julhelgen.
Kram Elisabeth