tisdag 10 april 2012

Påsken 2012

Dessa två bilder får representera min påsk: 1) Lugnt och skönt, och 2) Trevligt umgänge.


Brygga några stenkast från Ann-Christines hem.

Sötaste påskharen, a.k.a. gudsonen.

Det blev ett snabbt inlägg idag. Jag har lite tidsbrist, men ville göra ett innan det bär iväg på en liten resa. Stockholm är målet, och bland annat Nordiska trädgårdar-mässan står på programmet. Och en massa annat blomster- och trädgårdsrelaterat. Ska bli riktigt skoj! Vem vet, kanske det blir ett eller flera mobilinlägg igen :)



12 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Riktigt snygga foton!
Gillar också den lilla loggan du gjort.

Ha nu en riiiiiktigt kul resa!! Jag e nog allt lite avis ;) Du får fota massor och visa sen!

Ha det bra! kram!

Livet på Vestergård sa...

Fina foton.
Ha en riktigt inspirerande resa!
Kram Kicki

X sa...

Härliga bilder och snygg logga!
Ha en fin veckan=)

Kram Lussan

Moster och jag sa...

Håller med de andra....Härliga bilder.
Hoppas du får en trevlig stockholmsresa med massor med inspiration!
Kram Maj-Gun!

Min Naturliga Sida sa...

Riktigt fina bilder som säger så mycket ! Du har förresten alltid så underbara bilder, en fröjd för ögat !
Ha en fin resa !

Sandra, i sagarden sa...

Jag är lite avis på dig för stockholmsresan... Men lova att ta hem mycket inspiration till oss andra! :)

Lyckoslanten sa...

Här blev jag så glad åt flera vackra inlägg med underbara foton och layout! Ha det så fint i Stockholm! ♥

alegni sa...

trevlig resa!
hoppas på många mobilinlägg!

Anonym sa...

Ha en riktigt bra inspirerande resa!
Fotona är precis som du skriver lugn o trevligt sällskap. Det syns o förmedlas stämningen fint från dom <3
-pudervippa-

Kamomilla sa...

Härlig logo!!
Hoppas du får mer ut av mässan än vi fick av mässan i Åbo!

Anonym sa...

Oj vilken skön påsk du haft!Havsnära och med söta kaniner!
Ha en fin resa nu!
/ Anki

Anonym sa...

Oj vad du är aktiv! Hur får du tiden att räcka till??
Det är underbart kul att läsa din blogg.
Önskar dig en trevlig resa.
Kram från Maria, Karlskrona