måndag 17 oktober 2011

Beautiful disaster

Jag sitter och skriver ut bilder till ett kollage jag håller på med. Mest bilder som jag visat på bloggen, men jag vill visa en som ni inte sett förr, på mammas hund Jenna. En av de varelser på jorden som jag tycker allra mest om.


Jag brukar kalla henne för Beautiful disaster, för ibland känns hon faktiskt som en total katastrof, inte alls lik sina flockmedlemmar. Men det är väl just därför som jag tycker så mycket om henne. Och så är hon ju så fin...

8 kommentarer:

Kamomilla sa...

Vilken charmig typ! :)

Moster och jag sa...

Jätte söt hund!! Förstår att du tycker om henne...
Kram Maj-Gun!

Livet på Vestergård sa...

Så söt! Ser ut att ha glimten i ögat :)

alegni sa...

hon ser faktiskt ut som om hon tänker på något nytt fuffens just i fotograferingsögonblicket :)

Anonym sa...

ååå vilken super söt å fin hund!!!
/Annika

StrandviksVillan sa...

Visst är hon en specialare ;)
Härligt foto!
Blir ju lite nyfiken vad du gör för collage nu?

Oh, nu måste jag ta fram min stora glasburk och lägga i ett ljus också!

Ha det så bra! Ska bli kul att se ert nya gästrum! kramis!

Anonym sa...

Vår härliga Jenna o visst är hon speciell månne det beror på att hon har kommit från Polen??? o hon kan låta precis som Kalle Anka då han blir arg eller muttrar surt:-D
-pudervippa-

Gugis Pärlor sa...

Gullegull! Va söööt hon är!

Kram Gugi