måndag 11 mars 2013

Lite påsk hemma

Påskkransen i förra inlägget lämnade inte kvar på väggen, utan fick ställa sig på ett fat istället.





De färgglada äggen (tack igen A-C :) ) har blivit pannkaka nu, men skalen är sparade för eventuellt påskpyssel.

Önskar er en fin vecka!

Make some big jumps, big jumps,
Are you afraid to break some bones?
Come on make some big jumps, big jumps,
Life is yours alone.
You hold your head up, your head up high, like you think I do.
Do do do do do do do do...

(ta en titt på den härliga videon med vackra isländska Emiliana om du har några minuter över!)



8 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Härligt! :)
Måste komma ihåg att hämta in några kvistar, kom jag på nu!

X sa...

Så påsk fint du gjort;)

Kram Lussan

Christina sa...

Vad härligt det ser ut att vara hemma hos er. :) Till en ny helg skall jag också börja påskpynta lite.

Susanna/Huvikumpu Living sa...

Ser så fint ut! Jag vill också börja påskpynta.... Ha en bra vecka :)

Kamomilla sa...

Vilken snyggg krans- och jag har missat många inlägg.Måste läsa ikapp!!

Drömgården sa...

Så fint! Snart får jag väl börja på med vår och påskpynt också... men hade tänkt ha en storstädning först... men det går lite segt..

Anonym sa...

Det är alldeles underbar din påskkrans!
Vi har satt videkissor på trappan och lite närmare påsk ska vi sätta i lite fjädrar.
/ Anki

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin och annorlunda krans!